sälen..

.. fyfan vilket ställe! helgen där har varit en av de bästa i mitt liv, no doubt. åkte dit med ett knippe främlingar o har inte trivts bättre innan. man inser dock när man väl kommer hem hur jävla tråkigt det är här. man får ett helt annat perspektiv på både samhället och folket..  samtidigt är det ju skönt att va hemma, det är ju bäst hemma!

 



de vart lite skidåkning!





för mycket alkohol!



lite kändigumgänge!



lite mer alkohol!





lite basubad inpå småtimmarna!



lite frukost i backen och solen!





lite skotersafari och vackert uppe på fjället!



mycket mer alkohol!





anna kom även på besök sista kvällen :)



folket vi bodde hos :)

nejfan, nu orkar jag inte lägga upp mer men ni förstår vilken kanonhelg jag haft! holymoly!
dock lite mindre skidåkning än vanligt men vafan, jag gillar ju förändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0