ostjakt

har varit på ostjakt, no kidding. bokstavligt talat alltså.

fick en beställning på en "kvillbille, vällagrad grevé". begav mig därför till sundbergs, mörlunda för att kolla läget i ostdisken. trofan att det inte fanns någon där. köpte semlor istället. way to go. åkte hem med den dåliga nyheten.

dem begärde då att jag skulle åka till målilla på jakt. varför inte, varför inte dra sitt strå till miljöförstörelserna va? precis som om jag inte hade bättre för mig liksom.. kollade in konsum, nej inte där heller. big suprise. träffade dock på elly o elin där så det var ju inte HELT i onödan. drog till tärnan o där fanns en MELLANlagrad, inte fullträff men helt ok för pappsen. oh my! vad gör man inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0