min vanliga tur

idag är jag hemma från skolan, min sjukdom ni vet. förkylningen alltså! jag måste vila lite sa mamma, okej då! när jag låg i min säng i godan ro o sov imorse plingade det på dörren. jag sover nästan alltid naken o även imorse, fan tänkte jag o låg kvar i sängen, han får komma tillbaka senare. gå upp bh:lös i morgonrocken kändes inte jättelockande heller..
smög upp några sekunder senare för att se vem det var, självklart var det en snygg postkille. fan jag skulle gått upp naken o bjudit in honom! damn.

annars då? jofan, tänker tillbaka på förra sommarens alla upptåg. så himla roligt jag har det i mitt liv egentligen! tänker på min framtid, ska jag flytta till malmö alltså? eller borås? känns långt bort, känns spännande, känns skrämmande, känns... jobbigt att hitta lägenhet! känns kul! känns förjävla bra att bli fastighetsmäklare. jag lär bli den bästa! sen ska jag flytta till hollywood o sälja biljonsvillor, flyga till new york mellan varven o sälja lite häftiga takvåningar.
man ska sätta ribban högt har jag hört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0