livskvalitet

mmmh, ligger och njuter!
har legat i sängen hela förmiddagen och bara mysat. börjat lukta sådär illa ni vet! det är då man mår som bäst.. har legat och sovit blandat med tänkt och hostat. har även pluggat lite nu med. min röst börjar bli skrägglig (nytt ord), av all hosta. undra vart den försvinner ikväll. blir spännande,
skulle ju vara trevligt att kunna prata med folk!
ja för ikväll blir det festligheter, har tröttnat något på alkohol men ser fram emot ikväll riktigt mycket! det är ingen vanlig fest (drar på förfest, super, drar ut, käkar) utan det är födelsedagsmiddag hos emmy, förmodligen lite spel o mys och sedan drar vi ut! lite mer special om ni förstår vad jag menar! jag vet till och med vad jag ska ha på mig ikväll, såhär 7 timmar innan. länge sedan det hände I tell you!

Kommentarer
Postat av: johansson

fan brocken,de är då du ska skriva exakt vad du ska ha på dig så att vi stackare som oroar oss och har panik kan få nån ordning och reda i våra liv också!;)

2011-02-26 @ 15:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0