friday

holymoly, vilken dag. började med att jag vaknade av väckarklockan, visste inte vart jag var eller varför den ringde. kom sedan ihåg att det var dags för jobb inom en timme! JOBB?! men det gick bra, förutom att jag skämde ut mig totalt för personalchefen i handelsbanken (?), min arbetskollega fick sig ett/många gott/goda skratt iallafall! nu är jag pisstrött o i behov av "ryggkli" så komsi komsi! var inne en sväng hos tilda på axelssons efter jobbet, som vanligt när vi jobbar sammtidigt, det är mys och finns alltid massa goda smakprover!

nu ska jag sova lite middag, sen ska jag göra iordning mig. blir kalasande hos johansson ikväll vilket innebär mycket god mat och tårta! min favorittårta också, farligt..  kommer vara tomt utan farmor dock ;/



saknar sommaren med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0