träligt

jaha dags att skriva av sig!!!

sista kvällen innan flytten, sitter med tårar i ögonen o ännu fler på kinderna. fan. det är inte kul att flytta, inte ikväll. har sagt hejdå till mina fina vänner, har packat ihop ALLT i en kärra dessutom har jag feber och är JÄVLIGT känslig. fånigt kan många tycka, tycker faktiskt det själv lite. jag är ju en hårding! men jag ska faktiskt flytta långt. jag kommer inte hem på en timme och jag ska flytta till en stad jag aldrig varit i, dessutom i en stad där inte hälften av mina vänner befinner sig.

men det är inte saknaden av mina vänner som gör mig ledsen, eller den nya och skrämmande staden. utan det är att jag flyttar ifrån mitt hem. min trygghet och det faller sig inte helt naturligt för min del. fånigt igen.

nähe det positiva då, ja det skulle isåfall vara det nya o skrämmande! så JÄVLA kul och träffa massa nytt folk, se massa nytt, växa som person, lära mig nya saker, BLI FASTIGHETSMÄKLARE. awesome! jag kommer platsa som handen i handsken i storstaden, det tror jag! dock längtar jag redan till hemvändarfesten på juldagen at metropol. lär bli fett! då är jag en hemvändare.

Kommentarer
Postat av: lisa

så det är inte okej att tycka det är jobbigt att flytta till en stad där man har "hälften av sina vänner" och nära hem ? :S

2011-08-27 @ 17:45:30
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-27 @ 17:56:32
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Destiny ♥

Är du sugen på en Macbook Air?

Kika in min blogg & läs mer här: http://danamisaghi.blogg.se/2011/august/macbook-air.html#comment



Puss

Dana ♥

2011-08-27 @ 18:29:45
URL: http://danamisaghi.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du klarar detta ska du se, lätt som en plätt!

2011-08-27 @ 18:31:39
URL: http://josefinfrankert.blogg.se/
Postat av: amanda

hej allt bra? :)

2011-08-27 @ 18:35:29
URL: http://toppamanda.blogg.se/
Postat av: pernilla

måste få skratta lite.. hahahah, tack & hej!

2011-09-04 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0