rödlöksandedräckt..

.. har jag just nu, trots att jag borstat gaddarna. hur drygt? envis jävla smak. dock inte lika motbjudande som fredagens vitlökgsrapar som ständigt infann sig i luften, dessvärre kom dessa från mig. helt oberörd.

och nej jag har inte fått mig en lägenhet än, men huntar på.  det kommer lösa sig, caroline på jobbet berättade att hennes klasskompis fick sova i tält de första veckorna så jag förväntar mig inget annat nu.

påtal om caroline, världens skämtare.
tåget går utanför kontoret, vilket utgav ett konstigt läte i form av ett fjuttigt tut. jag utbrast "VAD va DET?!" caroline besvarar min fråga med "det var jag som fes..." vi delade ett garv utan dess like. jag kommenterade att det var ett dåligt skämt och caroline kontrar med "jag kunde inte hålla mig". den här nivån håller alla skämt som vi byter på kontoret.

för övrigt. v-rums marknad i helgen. askul både fre och lör (;)) på lördagen tog jag tillfälle i akt att visa peppe en kille med ett stört snyggt utseende. sagt och gjort, hon börjar ragga. hon får med sig han o två killar till, vi åker tåg gratis, efterfest och allt vad det heter. peppe får självklart snyggingen och vem får drass med de andra två dryga pågarna? jo jag... i regnet dessutom. näää en kväll att minnas!

en notis. hur sjukt ska det inte bli att flytta till sveriges tredje största stad då????? jag ska bo där i minst tre år, det kommer bli fett.



snygg tjej och nu ska hon bli storstadsbo, right where she belongs. tror jag! kanske är en lantlolla innerst inne :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0