hostar..

..så jag nästan avliver (vet en som skrattar iallafall). nämen så att eh, jag har blivit sjuk. riktigt jävla kanonförkyld, och det har fört med sig prickar på halsen, öronont och ögonont, riktigt jävla synd är det om mig. fan om jag inte blir frisk till den förbannade flytten.

jag har tänkt lite. jag har tänkt att nu när allt gått så himla bra med antagningen, lägenheten osv osv, kommer jag säkert dö eller bli invalid. inget fel med det, men hur kul när man har massa planer som håller på att bli verklighet??? men säkert. den här förlylningen kanske är en början, suck.

men tro fan att den här förkylningen inte får mig att sitta still, idag har jag varit ute och sprungit i skogen, bokstavligt talat. jag hängde med tilda för att kolla in rally, och utan min vetskap hängde jag tydligen med på ett jävla träningspass. nädå så farligt är det inte, men inte fan var det avkopplande. sprang man inte mellan olika ställen och kurvor för att kolla på själva rallyt, så sprang man ju till och från bilen. tillräcklig motion för en snart invalid michaela, i tell you that.

nähe sova kanske, en dag imorgon också, söndag. kanske inte räknas... men borde sova iallafall, enda sättet för mig att inte hosta. istället får jag vakna upp med igenklistrade ögonlock. ingen winwin där inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0