härligt

hej!

nu sitter jag i MIN lägenhet, allt är klart, på plats, fräscht, nytt! ni vet, asbra! dock var det jobbigt när mor o far, mina skapare åkte ifrån mig. kände mig som den mest ensamma i hela världen, tjöt lite, sen mådde jag bra igen.

vet inte hur jag kommer trivas i malmö än, svårt att säga. jag hör sirener hela tiden dessutom har det åskat fler än två gånger sen jag kom hit, lite oroväckande. är det ödet? något jag där emot kommer trivas med är snygga killar i trappuppgången. 

ikväll kommer anna & hennes familj (som fortfarande är kvar i stan) och hämtar upp mig, vi ska ut o äta. mysigt! skönt att hon bor i samma stad, jag är inte så tuff som jag tror alla gånger! under tiden kollar jag på harry potter, på ANALOG tv, awesome!

antar att bilder kommer upp inom kort, jag vill ju visa upp mitt snygga imperium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0