end of an era

jaha, då har jag fått tag på min lägenhet. livet i malmö bara väntar på mig. kommer bli mer än roligt! ligger här i min säng och kollar runt lite i mitt älskade rum, ligger i min säng i mitt rum som jag har gjort i 15 år. det är bara ett rum men visst fan är det sorligt. det är ju dessa minnen som gör det så förbannat speciellt. tur som fan att jag tar med min säng!

måste erkänna att jag nog valt att ignorera de jobbiga känslor som har med flytten att göra. men nu börjar det bli påtagligt för det blir bara mer och mer på riktigt. själva flytten lär bli suverän men dem och det jag kommer sakna gör mig tårögd. kommer sakna att bo ihop med min mamma, fy. kommer sakna emmy, min allraallra bästa skolkompis och vän. kommer sakna att gå ut o gå bland åkrarna och de vackra vyerna här på landet. kommer sakna peppefis. och tilda. kommer sakna att känna alla man stöter på. kommer sakna att bli omhändertagen. JAJA jag vet att allt detta kommer finnas kvar i mitt liv, men inte en del av min vardag. lite tråkigt kan jag tycka..

men vafan det är ju så livet går vidare, får tänka på det positiva och att jag faktiskt får göra vad jag vill. fan va duktig jag är egentligen! mardrömmen nu är ju att jag kommer suga totalt på alla dessa kurser. jag har iaf köpt kallender idag, som jag bara SKA skriva i. jag måste, det har jag lovat. fuck, det kommer aldrig funka....

Kommentarer
Postat av: Pernilla

bajs på dig, kommer sakna dig och våra bus! <3

2011-08-22 @ 01:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0