bättre väder

malmö blir bättre och bättre! igår var jag på inspark, träffade nytt folk och mådde gott! idag tar jag ledigt från insparken men imorgon väntar maskerad och nattklubb, temat för mitt lag är glitter. spännande! men vart FAN får man tag på glitter? tur jag har ett köpcentrum som granne!

bilder på lägenheten är ju lovade, här kommer dessa, dock är ju inte allt klart än!



har ju inte världens bästa kamera men håll till godo, detta är ingången till mitt rum. ha-ha



toalett till vänster



mitt lilla kök



ossåå rummet!



jahajaha, det var det hela! jävla snyggt ju!? :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asfint du!!!! Kommer och hälsar på nästan gång jag åker ner till mormor ;)

2011-08-30 @ 21:38:22
Postat av: CJ

Oh fy fasen vad fresh! Där överlever du vill jag lova! :)

2011-08-31 @ 00:55:24
Postat av: emmy

skitsnyggt ju ;) du och dina turkosa kuddar ;p

2011-09-01 @ 22:24:08
URL: http://emmyhaag.blogg.se/
Postat av: elly

As, ditt var ju jättefint. Jag hade inte fått se mitt och hade, om jag ska vara ärligt, ganska höga förväntningar. Vad får jag? ett litet rum med gula väggar. Tänk dig lite som drömkåken och den färgen haha. Jaja, hoppas du mår bra Brock, fast med en sån lägenhet borde du nog inte klaga.

2011-09-02 @ 15:21:58
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0