spena-nde

jag ska åka tåg sen, jag tycker inte om att åka tåg. jag har någon sorts tågdemon i mig, så varje gång jag ska åka tåg är det alltid försenat, eller så kan jag inte betala, eller så går det inte, eller så fungerar inte bromsarna. o då snackar vi varje gång.
men vad gör man inte, en bästa vän, tilda, säger att hon saknar mig o då smälter ju hjärtat en gnutta, klart jag ska åka upp till flickan!!

natten spenderade jag hos emmy, en fin vän kan jag tillägga. en bästa vän där med, jag vet, lyckligt lottat tjej! vi gjorde tacopaj igår, blev uppringda av socialdemokraterna o jag häver ur mig: att jag trodde det var något viktigare -.- , hyffs michaela HYFFS!! vi gjorde grönsaksdipp, eller morotsdipp (vilket låter ganska roligt). vi kollade på conair (?) o lite paradise som jag nämnde igår.

nu ska jag städa. för det är sånt jag gör på fredagar...
nämen juste. jag är ju ledig idag, nästan :)



fin sommarbild! det går förihelvete mot kyligare tider nu. bara en notis liksom,
för er som missat!

Kommentarer
Postat av: emmy

Du är bra! tack för igår vännen, var riktigt mys! <3

2010-09-03 @ 13:32:59
URL: http://emmyhaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0