skrattar

tänker på saker som får mig att skratta. just nu.

köpte ett par gröna tights, eller leggins eller vad fan man nu säger(märks det att jag läser många modebloggar), i helgen. vet inte riktigt om detta var ett misstag eller ej, det får tiden utvisa. jag provade dem o tilda gjorde en liknelse mellan mig o grodan boll. jag sa till mamma: jag är osäker på dem hära. mamma: ja jag med! skrattar.

anna, ida o emm(a)y kom över förut, vi skulle söndagsmysa o snacka igenom vårt projektarbete. jag bjöd på egen(mamma)gjord pizza och äppelpaj. detta gjorde susen för allas magar skulle jag tro!
plötsligt kommer ett rejält brak (fis) o jag tar för givet att det är emmy. men ICKE, det är anna och inte nog med det, hon lägger en till. jag var mäkta imponerad!
hon väljer att inte utföra den sista fisen för att ida inte approberar (=gillar) det,
ida säger att det inte är kvinnligt att braka loss.
jag kan inte hålla med ida mer, men detta tycker jag är såå sjukt kul!
skrattar.
 
jag har sett klart alla avsnitt av paradise hotel danmark nu. så nu slipper ni höra det tjatet. ingen mer danska. lite tomt. ja.
skrattar.

Kommentarer
Postat av: tilda

haha, så jävla kul det var!

2010-09-06 @ 10:45:29
Postat av: Anonym

haha, så jävla kul det var!

2010-09-06 @ 10:45:57
Postat av: Pernilla

fisa, bajs & kiss = livet!

2010-09-06 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0