skräckupplevelse...

.. idag när jag åkte hem.
alltså halv tre bussen kan vara den absolut värsta bussen man kan åka med,
på hela planeten. utan att överdriva!
högstadiet åker med den.

vilket betyder att den är totalt full med, ja jag kallar dem elever.
det var inte en plats ledig. så jag gick längre o längre bak (-.-) till dom coola, dom häftiga, där jag aldrig platsat. det fanns en ledig plats där, längst in. så jag frågade om jag fick sitta där. tror ni inte unghelvetet sa nej?! vem gör de?? jag trottsade och sa jo! och han fick lydigt hoppa in. resten av grabbarna runt omkring fnittrade..

det stod en annan snorunge bredvid mig som inte kunde stå still, han buffade till mig hela tiden. han förde ett förbannat liv. jag stoppade in hörlurarna och försökte tänka på annat. lite svårt. det luktade illa.
en blandning mellan gammal svett och gammal mens.
helt plötsligt började snorungen slå på snubben som jag satt bredvid. kändes ju lite äckligt att mitt huvud befann sig i snorungens armhåla..  sen la dom ner.

när snorungen gick av bussen började han slå på killen igen. jag frågade vad han höll på med, sen gick han. då när jag trodde att allt var över började killen brevid mig skrika tjockis efter honom?! what the fuck liksom?!

gud, apor beter sig bättre/vettigare/mänskligare.



Kommentarer
Postat av: emmy

hahaha jag fårstår så ditt dilemma ;)

2010-09-22 @ 17:02:03
URL: http://emmyhaag.blogg.se/
Postat av: elin

"får jag sitta här? - nej. Är du säker? - ja." haha. bra att du sa emot ungen micha ;)

2010-09-22 @ 18:35:12
URL: http://elinpelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0