romantiken

jag är disträä idag som det så häftigt heter. så förbered er på ett mer än vanligt osammanhängande inlägg än vanligt.

jag har precis duschat, frös som en gnu innan så det var gött,
det ska gudarna veta! sitter med en turban framför skärmen med en slö fluga i rummet. jag vet att ni vet hur irriterande det är. men nu har han satt sig på turbanen och är tyst och där ska jag låta den sitta.
pappa la en schysst kommentar om en fluga en gång. "nej flugan kan inte vara i maten, han har ju gått i bajs utan gummistövlar".
lovisa levde på det länge om inte än idag.

på tal om schysst. hur många sätt kan folk stava till det?!?!??!?!?! jag blir så irriterad varje gång jag ser att någon stavat det gust, chyst, shyst, just, syst.. okej den sista hittade jag på but you get the point, right?
det stavas SCHYSST!! jag har inget bevis på det, men det ser mest rätt ut. eller. fan nu när jag börjar analysera det hela ser det åt helvete ut. ;s

by the fucking way, whatzz up med fejjan?!

Kommentarer
Postat av: svenskalärare!

det kan lika väl stavas sjysst eller juste, de sistnämda är de helt korrekta egentligen!

2010-09-23 @ 22:12:48
Postat av: Anonym

det kan lika väl stavas sjysst eller juste, de sistnämda är de helt korrekta egentligen!

2010-09-23 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0