pinsamt

såg en grupp på facebook nyss : "Ångra Ångra Ångra Ångra ....Meddelande Skickat ....Döda mig nu!"

haha dog en smula och tänkte tillbaka på ett riiiktigt pinsamt sms jag råkade skicka iväg en gång i tiden. dock ett ganska sött.
skulle träffa en kille, "första riktiga träffen"-liknande. satt på tåget påväg till honom och var sådär nervös, ni vet? ja ni vet!
jag trodde vi skulle vara hemma hos honom, titta på film, mysa o sådär som man vanligtvis gör.
 
helt plötsligt fick jag ett sms från honom där han frågade om han fick bjuda på bio o middag på restaurang. hallå?! mitt hjärta smälte kan jag tala om för er. som en film för fan?! över mina förväntningar med andra ord.

självklart ville jag delge mina vännner detta, i ögonblicket. började därför skriva sms liknande: "ALLTSÅ den här killen är ju helt sjukt mysig, romantisk, bra (o allt vad jag skrev)!!! nu frågar han om han får bjuda på bio o mat!! han är så himla söt! blablaa.."

gissa vem jag skickade sms:et till? inte mina vänner i alla fall!!!!
kan tänka mig att jag var röd som en tomat när han mötte mig på parrongen. men det kändes bättre när han sa att han gillade sms:et ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0