konstigt

jaa, jag känner mig helt bubblig! riktigt lycklig. har massa skratt inom mig som bara vill komma ut. men nu ska jag ju sova. jag kommer nog inte somna. nu fnittrade jag till. vadfan är problemet liksom?
hela dagen har varit glad känner jag, till och med matten. eller ne, det är att överdriva. men för övrigt, mycket skratt!
jag älskar sådana dagar, näst intill problemfria, som förr typ.
när allt var mindre seriöst. true story!
men förstår inte varför? det gör nästan så jag blir ännu bubbligare/mer bubblig. (annemo's gonna kill me, slowly)

men jag vet hur det är att läsa superglada inlägg på randoms (utvidgar mitt ordförråd) bloggar när man är förbannad på allt, då hatar man sådana inlägg mer än något annat. så jag ska lägga ner!
bara för attt jag är så glad!



för övrigt har jag inte sett dear john eller last song. filmer jag vill se.
anteckna! nu!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

last song, visas på måndag innan ullared at my ot your place ;)

2010-09-08 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0