holy moly

Shit pommes. jag har precis varit ute och tvättat min moped. tanken är att jag ska sälja den, vore det inte gutt med några extra laxar på konton så säg?..



..eller en moped? förfan, slå till vettja!



tro fan att jag tvättade av bilen när jag ändå var i farten. jag är verkligen pappas flicka, jag har inga som helst tvivel på att mina föräldrar är mina föräldrar. dem som känner både päronen o mig förstår nog. hiho!

iaf. igår. var ju hos jullan på kräftskiva, så bra :) kvällens roligaste kan ju varit mojf! stort plus. har som vanligt inga bilder från sådana tillställningar men mis amigos har definitivt.

slingade ju mitt hår igår, JAA JAG GJORDE DET!! hur läsktigt som helst, trots det tror jag mamma var mer nervös än jag. betryggande! när vi tvättat av första hårslingan var det gult. jag dog innombords.
men när jag tvättat, fönat o fixar var det sååå bra. min utväxt is dead & gone o jag sparade runt 700:- så japp, nöjd tjej. snygg med!!



OBS! spexat inlägg jag precis gjort don't you think!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0