hallå, jag har ju bilder att visa!

ja jag har faktsikt det. som jag har "glömt" att publisera så att säga. nej inte riktigt. jag har inte orkat. jag är ärlig.
bilder från västerås, ja där min farbror o hans söta familj bor. bilderna är ganska interna, men för att ni ska få en iblick mitt liv lixxom. ganska intressant för er kan jag tänka mig .

 

jaha, då börjar vi. min farbror till höger, thomas heter han. skön kille, lite av en förebild. han tänker på ett bra sätt! lena till vänster, hans sambo! serverar mig frukost, så ja, henne gillar jag!



dem tyckte vi hade så hiimla mysigt i den inglasade "verandan" så dem ville ha bildbevis.
lena -undra om det ser mysigt ut utifrån.
för övrigt fick jag dricka hur mycket madelkubblikör jag ville, jag är ju lite av en mandelkubb-älskare! farligt när alkohol blir inblandat!



mjaha, här satt vi en morgon. brocksläktet är känd för sin prylfiksering. börderna brock blir kallde prylbögar om ni förstår vad jag menar. här sitter bröderna och spelar nått krigsspel. detta är dock inget jag har ärvt. det är spännande nog att sitta bredvid o beskåda sin egen far vara riktigt usel på spelet. underhållande! på bilden åker dem pansarvagn, AShäftigt!



ja det var ju på vägen hem det regnade riktigt mycket. jag var riktigt fascinerad! måste tillägga: gps:en på bilden. pappa har två likadana. plus någon/ra gps:er till.
haha, you get the picture?  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0