fy faan i fuck..

.. words by anna danielsson.

nej men jag sitter o håller på med en satans engelska c uppgift. om ett tal av JFK, "we choose to go to the moon". vi ska skriva en analys på 500 ord. spyr.
det värsta är att jag har fastnat. helt o hållt.
ringde därför min kära far för lite bollning, jag har alltid trott att han kan allt.
så fel jag hade? det var fleeera år sen han läste talet o kom därför inte ihåg vad det handlade om.
han kunde med andra ord inte hjälpa mig så mycket... djup suck.

nähe dags att börja göra det jag är bäst på. babbla på om ingenting.
karim's gonna löööve me.

Kommentarer
Postat av: anna

fy fan i fuck så snygg header!! DU är snygg

2010-09-23 @ 20:24:42
Postat av: Michaela

FAAN tack :D du är så gullig!!

2010-09-23 @ 20:36:04
URL: http://michaelabrock.blogg.se/
Postat av: liren

min sammanfattning är såååå dålig IT SUCKS, så vi kan ta varann i hand! (nu har det gått så jäkla långt att jag börjat kalla mig själv liren, vart är världen påväg?)

2010-09-23 @ 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0