23.11 michaela=koma

åka tåg gick för ovanligheternas skull väldigt bra, javisst, det var tillochmed så pass att jag slapp betala till linköping! .. för att kassan inte fungderade HAHA. jaja till min fördel i alla fall!

det värsta när man åker tåg o somnar sittande är att man alltid vaknar med munnen öppen! eller det kanske bara är jag? snubben mitt emot såg säkert vad jag hade ätit till frukost. -hmm, hon gillar mjölk den tjejen!

nu ligger jag i sängen igen, dötrött är jag? ;o har planerat (lät nästan som jag de ett liv, men ska sanningen fram har jag inget bättre för mig) in en sovmorgon imorgon, fyfan. vanligtvis gillar jag att fånga dagen (skrattar) o inte sova bort hälften men nee, en sovmorgon skulle sitta fint!

kollar på paradise nu, närmar mig slutet. laddad! de snackar om vem dem kan lita på. förtroende = stole på.
 -, jäjä, ja stole på daj
 -, jä me ja, ja stole på daj med.
 -, stole, stole, stole.
jag hade ju inte stolat på något om jag var dem.. men men!



ascool brud alltså! osså burrar det en fluga i mitt rum nu. pain.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0