22.09

jag ska sova nu, eller först ska jag läsa lite rättskunskap för att jag är en sådaaan duktig elev. fick information om högskoleprov idag. pfff som om jag behöver det med mina betyg liksom?! skämt o sido, det känns jobbigt. exempelfrågorna är ju lika svåra som jag är brunögd. kommer inte ha ett rätt på provet ändå. dem där högskoleproven alltså, jag säger då det!

nämen juste, jag ska sova nu. för jag orkar bara inte vara sådär trött på mornarna som jag varit de senaste dagarna. det är pain. idag försov jag mig. fick åka iväg med fett hår till skolan, vilket. är. lite. äckligt. i. mitt. tycke. nej då, men trivs inte i det höhö. som tur var skickade jessica, min lilla älskling, ett sms o frågade om jag skulle hänga med, i bilen. annars hade jag missat bussen o då hade min dag blivit förstörd. tänk va lilla jessica gjorde för min själ vas vas vas!

juste sova va det!



tilda frågade om jag ville utomlands med henne på höstlovet. en billig liten sista minuten skulle ju inte sitta helt fel. ganska så rätt, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0