07.45

omajgad
har ni märkt att enda gången jag har tid med detta dagbokskrivande 
är på morgonen? something is fucked up!
vill ni veta vad jag äter till frukost dagen till ära (o alla andra dagar) ?.
nee kan förstå det, men det är i alla fall jävligt gott!

jaha vad bjuder dagen på må tro? den som lever får se va va va,
living on the edge.
ne inte riktigt jag ska jobba, sen.. ja. det snackas om speedway i vetlanda
meeen vi får se.
lär frizzza my azz of. men det är mysigt med varm choklad!

ps. jag är nyduschad och luktar så jävkla gott. tressemmé! jummy.


Kommentarer
Postat av: nikkie.fetkossa.se

måste bara säga att din blogg är väldigt underhållande och rolig ;)

2010-10-09 @ 19:04:52
URL: http://nikkie.fetkossa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0