what a mf day

nej men så att ehh.
gick upp 04.45 idag. ganska soft. eller?
drog till sthlm i en förbannat varm buss för att gå på saco-mässan. det vill säga en mässa för massa högskole och universitetsutbildningar. jag kunde känna lukten av alla färska cash jag kommer tjäna i framtiden. mmh! the sweet taste of success. typ! the sweet taste of good looking boys as well, om ni förstår vad jag menar ;))

frågan är, malmö, halmstad eller.. borås?

på tal om ;)). är det en smilie med dubbelhaka? I dont get it. eller är det hakan? då hade den ju kunnat se ut såhär (;)) istället, så får den en panna med?

och inte nog med det, var på en sjukt spännande innebandymatch kvällen till ära. fick showa off med mina busvisslingar och min vinnarskalle. ne det var nog bara emmy bredvid som for illa. ha  ha!



haha som vanligt skämmer jag ut henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0