söndagsågren?!

nejdå, inte så farligt :))
imorse tämligen men när jag väl fick sätta mig i den kalla boden o sälja mina muffins blev det bättre!

fick tag på en sådan där vinterjacka igår, gaah. efterlängtat! tre laxar gick den på så taget till julklapp! det värmer gott, svettas som fan i den..

och igår var det dags för galej! grymt kul. jag hade inte pengar för dricka på puben men det gick visst ändå? :D måste älska att vara tjej ibland.

jaha mer att berätta?! tror jag fick med de viktigaste.

Kommentarer
Postat av: johansson

sv: michaela "broschen" brock heter hon (lägg märke till stavningen haha). Jävlar het tjej:D

2010-11-28 @ 19:13:39
URL: http://elinjohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0