söndag

mamma o pappa tävlar på harpan. ni vet, harpan på datorn.
skrattar, got to love it.

idag har jag firat min lilla pappa, för att han är min pappa. grattis!
vi tuggade tårta o han fick sin present. en skjorta, som vilken annan farsdag som helst. det fina är att han fortfarande lägger energi på att låta förvånad! <3
mammas kommentar: inte rutigt den här gången i alla fall!

nu ligger jag nyduschad i min obäddade säng med nya jeans på mig. töja ut dem lite så att säga. snart ensam mamma söker, jag tänker varje söndagsmorgon: hmm vad är det på tv ikväll då? hmm, juste ensam mamma söker. men.. det var väl igår?

you get the point.
fred ut. saknar pilla :(


Kommentarer
Postat av: Pernilla

balklänning, gillar inte att du ligger ett steg före mig just nu.. Glad jag blir, saknar dig också brockis. Peace out!

2010-11-14 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0