snö? va, vad är det?

är hemma denna vackra måndag.
kände mig inte riktigt redo för skolan idag, så istället ska jag skriva my ass off på ett psykologiarbete och läsa ännu mer i min engelskabok.. och skotta. kom precis in efter ett skottpass. svettig!
mycket svett i den här bloggen har jag märkt. får väl snart dra ut igen eftersom det snöar tills fan kommer o avlöser, vilket han aldrig gör.
ty snön är djävulens påfund.
fast ska inte klaga allt för mycket, jag gillar snö, mycket!
..när jag inte behöver skotta..

jaha more to say? morsan slutar jobba halv sex, ensam till halv sex. kul.



jaha, lite skidor snart då kanskeee?

Kommentarer
Postat av: anna

skidor <3<3<3<3 haha!

2010-11-29 @ 17:37:06
URL: http://annaandeersson.blogg.se/
Postat av: Tilda

vi har boende i lindvallen, vad sägs om att åka en sväng i februari eller något? :)

2010-11-30 @ 12:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0