skolan <3 michaela

vi har temavecka i skolan för tillfället, det handlar om främlingsfientlighet. o jag fullkomligt älskar temaveckor har jag märkt. detta är vår första, vi samhällare har blivit lite åsidosatta när det gäller temaveckor tydligen.
det är supersoft, man kommer och går lite som man vill så länge man gör klart arbetet i tid, och man har inga andra uppgifter. vi har redovisning imorgon och jag har faktiskt tid att öva, wallawalla.
när hände det senaste? tur jag är bra på att improvisera!
dock sorgligt att det är över imorgon, hade lätt kunnat fortsätta terminen ut. seriöst. elleer?
jag hoppas innerligt på avslutningsfika i alla fall!

fick för övrigt svar på min pannkaksfråga, av jackeboy, av alla människor?! pannkakor är tydligen större och tjockare. är dock tveksam om anna instämmer. inte vet jag, har aldrig tuggat plättor faktiskt.

imorgon ska det bege sig till ohamn och bigbang med en hög sköna bönor. har hört att några extra vilda bönor ska dricka och partaja men inte jag, nehepp jag ska köra. vuxenpoäng.se typ!
...har ju ändå varit ute på endel galej på sista tiden. hmm :)



fulla, glada o i våra essen (?). snygga med! o jag ser halslös ut, säxy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0