nähepp!

bäst att ta sig i kragen!!
sitter o tuggar i mig knäckebröd och start ihop med yoghurt, något jag aldrig kommer lära mig stava. så då var de ur vägen.

jag ska dra ner till en matte c lektion straxx, eller ner det vettifan. till hultan hur som haver sen får det ligga vart fan de vill. jaha ne, helt rätt. ingen motivation där inte..

ja för jag har sovmorgon idag, OCH BIL! ja ni vet, vuxen.se. sov tills nu typ! kommer inte kunna sova ikväll.. om jag inte jobbar sönder mig idag, men med en lektion ser det inte lovande ut. ja för jag gör inget på min fritid sååå.

vet vad jag vill bli när jag blir stor nu iaf! kommer tjäna grova cash. eller ja, det vet jag ju inte. men jobbar hellre med något kul, eller? lösa kluringar är inget för mig. sagt och gjort ty fastighetsmäklare är mitt kall!
sen när jag tjänat tillräckligt ska jag fixa mitt eget radioprogram. jag ska skrika på morgonprogrammen och låta sövande på nattprogrammen, bara för att fuckas! POWER!

peace out. shit vilket knäckande inläg.. nähe bäst att springa, eller juste jag tar ju bileNNN ;)

Kommentarer
Postat av: pernilla

fred ut!

2010-11-17 @ 16:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0