ledighet javisst!

fan va gutt det är med studiedag, gaaah! jag skulle kunna grymta lite,
så jävla gutt är det!
ligger i soffan, chillar i pyjamasbyxor framför sjunde himlen.
kollade in våra bästa år förut och jädrar vilken besvikelse. shawn, den snyggaste av dem alla har bytts ut mot en mager, ful kille.
tråkigt, våra bästa år blir bara sämre o sämre...

mamma gör lussebullar, lite go känsla på det eller!

en annan skön grej, träffade en gammal väl från högstadiet igår, sanna! minst ett år sen jag ens såg henne. träffade henne i hagadal av alla ställen. mycket skratt på kort tid! kul!
oh my, har man blivit så pass gammal att man har "gamla vänner" !?!?!?!?

senare drar jag mig mot anna, hon ska lära mig matte c! ser faktiskt fram emot det, undra om det beror på matte c eller anna? ;)

måste plugga nu, jahapp studiedag var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0