got to love it

tränar ju mina tjejer i innebandy, f12/13 som dem så gulligt ska kallas.
ena tjejen heter mikaela passande nog.
lite kul jag tycker det är att skrika "KANOOONN MIKAELA, SÅ JÄVLA BRA!".
efter varje träning med dem känner jag mig fan som mount everest!

idag har jag jobbat, jag är ganska bra på att jobba, ja det må jag säga!
det är kul att jobba! handelsbanken in my <3
ja gillar martina med, hon jag jobbade med idag. gillar i för sig de andra två tjejerna/kvinnorna på jobbet med.
idag snackade vi om livet, utbildning ja. skönt o bolla lite så att säga.

en funderare. vart fan går gränsen mellan tjej och kvinna. jag förstår ju hela grejen med könet men åldern? på något vänster känns det inte helt ok att kalla en 60åring tjej. tror inte personen i fråga vill bli kallad tjej heller för den delen. om den inte har ålderskomplex. där emot känns det i alla fall mer ok att kalla en 20åring kvinna? eller fan, får fundera vidare. jag står mellan valet o kvalet som man säger..

kvällen till ära hade jag jenny, emmy o tilda på besök. fan jag skrattar så mycket tillsammans med dem. nu har jag ont i huvudet, på ett bra sätt. vi tuggade i alla fall tacopaj (som jag för övrigt fick i matlåda till morgondagen, jag vet, lucky girl). vi spelade spel o garvade så vi grät.



varför inte göra lite mer narr av mig själv. mitt i värsta fluffinsfixet!

Kommentarer
Postat av: elin

Svar: Nehe du michis! Det är en herre som var ytterst besviken på att han inte var med på bild från förra helgen,så vad gör man inte? Jag tog hans äldsta bild han hade på fb och "poff" så fanns han med i bloggvärlden han också! Tror inte han vart så nöjd dock!

2010-11-04 @ 12:18:07
URL: http://elinjohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0