gamla bilder

rotade runt i bilddagboken, nostalgi! många skratt vill jag lova, kul att minnas tillbaka faktiskt!



ida & jag, ettan kanske? lära känna stadiet typ ;)



onyktra tjejer!



emmy & jag, onyktra här med..



och igen, så små o söta! nyktra!!



tildan och jag! utklädningsdagen i nian,! vi gjorde ju allt
tillsammans på den tiden ;)



hälsade på brorsan någon sommar.
nicklas var med o fes, där av cassandras asgarv, hahah!



slutade nian. grät som en annan gök.
verkade nästan ovetande om att nästan alla skulle fortsätta i hultsfred!



tilda & jag igen, en av göteborgsresorna. ute i kollonin ;p



en av alla hundfjällenresor ;p fan jag var kung i backen. or?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men sno min idé med att kolla leta upp bilder på bdb, bara gör det!

2010-11-16 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0