fyfan, hade tydligen mycket på hjärtat idag.

jag har en sådan där yrkeskatalog hemma nu. jag bläddrade i den på dass här om dagen och när jag var klar utbrast jag att jag nog skulle vara jävligt bra som lärare. (gud har jag snöat in på skolan idag eller?)

jag -Mamma jag tror jag skulle vara jävligt bra som lärare!!!
mamma -Okej.
jag -Vadå tror inte du det?!?!?!?
mamma -Nej.
jag -Eh va?!
mamma -Nej jag tror inte det.
jag -Varför inte då?!?!?
mamma -Du skulle aldrig palla det!
jag -Varför inte då, det skulle jag visst!
mamma -Ungar kan vara jävligt kaxiga, du skulle aldrig klara av det. du skulle aldrig klara av ungar Michaela.

ty min mor känner mig utan & innan <3
sen tjänar lärare för täskigt alltså..

Kommentarer
Postat av: Lisa

It's all about the money brocken ;)

2010-11-11 @ 20:03:05
URL: http://lisenpetersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, du har en sån härlig ärlig mamma!

2010-11-12 @ 19:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0