den 22 nov hade michaela tydligen inget liv.

ett till inlägg, i'm on a role today!

det är ju massa 1-10 snack på booken dagen till ära.
"Tryck på gilla så skriver jag hur snygg du e på en skala 1-10"

hur töntigt på en skala?
ne, men jag vågar inte gilla. fattar inte hur alla vågar? blir folk inte besvikna? måste ju kännas dumt o skriva till exempel 5 på någons logg? och inte vill man skriva 10 på alla får då tappar det ju värdet. ;s jag vill nog inte veta sanningen, jag tror säkert jag är mycket snyggare än vad jag är. patetisk haha!

Kommentarer
Postat av: anna

haha, åh. tänkte typ "men gud, hur orkar man? så fult.." tills igår då de flög i mig att de kanske va värt o testa. kill meee va jobbigt. speciellt vissa personer haha. herregud ;)

2010-11-13 @ 00:32:24
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0