coola anna

dagen till ära bjöd anna mig på pannkakor, eller plättar som hon säger. skillnaden enligt henne var att det var mer socker i pannkakor, men det visade sig att det var till plättarna sockret behövdes ;)  
och nu tänker ni att jag borde veta svaret. vad skillnaden är, ty jag är tjejen med alla svar men icke, den här gången är jag svarslös.

drar mig snart mot den lilla staden målilla för en promenad med emmy i kylan,
kyla var det ja!



lite frän jag var här då!

något jag funderade över idag. varför är man så illa tvungen att ha klockan på vänster handled?
såg en brud med klockan på höger idag o tänkte jävlar, hon går emot normen. lite häftig tjej! man ser ju vad klockan är lika bra
 oavsett vilken handled, elleeeer? (peppe, du vet)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

fan poäng till dig, klockan är ju lika mycket.. eller? :s

2010-11-08 @ 20:09:08
Postat av: elin

sv: jaa det stämmer michis! För en gångs skull hade jag koll på folket ;)

-hej jag heter kicki..

-Jaha men då är du michas mamma!!

2010-11-09 @ 08:36:30
URL: http://elinjohanson.blogg.se/
Postat av: Martina

Pannkakor är ju större och tunnare medan plättar är små och tjocka :D plättar gör man ju i ett plättjärn eller vad det heter och pannkakor i en stekpanna :D

2010-11-11 @ 22:46:12
URL: http://martinagunnars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0