underhållning

det roligaste kan vara att peta någon på armen när de skriver. HAHA, det underhåller jag mig med nu! emmy är mitt offer.

vi har nationellt prov i matte b imorgon, det är meningen att vi ska plugga men emmy bara spexar, en sådan spexare, en sådan spexare. haha internt.

back to reality! jag tycker nationella prov är vidrigt onödigt. det bevisar bara sveriges iq, vilket är pinsamt. man får lixom se sanningen i vitögat. vi är inget intelligent land, synd..  jag är rädd för att det är jag som drar ner snittet, jag ber om ursäkt för de..

har slingat mitt hår idag, måste erkänna att jag blev riktigt snygg. ich. det bästa med att vara hos frissan är att håret förhoppningsvis håller sig som hon fixat, till dagen efter så slipper man fixa o kan sova längre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0