struligt

alltså, jag har varit irriterad ena halvan av dagen. bajskorv!
tänkte att jag skulle ge mig ut på en powerwalk för att få ur all frustration ;) tro fan att jag mötte ett bokstavligt svart moln, och det mullrade. jag tänkte åska och att jag skulle dö av en blixt där när jag går på abyslätten. ett ganska vackert ställe att dö på endå (utsikt över vägbygget typ), man ska ju ändå dö lixom. men mot all förmodan vände jag. skulle vart lite skrattretande om jag dog när jag tränade, det fick bli lite annan träning istället.
efter det duschade jag, med öppet fönster! jag kände mig modig, dock var det bara för att få in lite luft...

kollade på ghost whisper nyss, fan det har blivit läskigt. jag är faktiskt en tuffing men jag tog fram kudden av att se ghost whisper. jag håller på o bli vek, en riktigt vek pussy.

imorgon drar jag till skolan o broderar, sen ska jag göra en reklamfilm. känns helt okej, japp helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0