sleeping beauty

hade ju för sjutton gubbar sovmorgon idag! riktigt fint, så nu sitter jag o väntar på bussen. hatar när jag har sovmorgon på ett sätt, jag blir alltid klar långt innan. det är bättre när man går upp som vanligt, i bästa fall kommer man till hållplatsen exakt när bussen kommer,. då känner man shit det här kommer bli en bra dag. osså tänker jag ju när jag har tid över, om man skulle plugga lite. men det hinner man ju inte riktigt då bussen kommer snart. hatar sån där mellantid.. JAG HATAR DET.

sen åker jag in för två lektioner idag, känns sådär kul va. imorgon ska emmsan o jag på studiebesök i typ två timmar sen åker jag hem ;p på fredag har jag en lektion. ja det är ganska slappt. :)) fast nu kom jag på att jag har arbeten att skriva, läxor att göra. ne det är fanimig inte slappt alltså..

lite kul det där med rödskjortorna tycker jag, kanske inte det som händer men just namnet. hade vart roligare om de hette rosaskjortna eller något... shit kreativ tjej den där michaela -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0