samhällsfittor

måste berätta en snuskig grej, som jag upplevde igår. fyy säger jag..
igår skulle vi fika på "cafe flanaden" eller va tusan det nu heter, och det blev lite kö för cafékvinnan tog, låt oss säga för-jävla lång tid på sig. helt plötsligt hör jag väääärldens rap bakom mig, jag kände hur rapen trängde in i mitt hår, typ. OJ, sa jag, ni vet som man säger och kollade bakom mig.
 tror ni inte nordens fetaste, flötigaste gubbe står bakom mig. (förlåt gubben om du läser detta, but the truth has to come out) men nu kommer det värsta: det var lite trångt så när vi skulle dra ifrån kassan så var jag tvungen att backa ut så tilda kunde komma förbi. JAG BACKADE IN I GUBBENS FÖRBANNADE MAGE!!  nee, det var äckligt, kände mig våldtagen.. inte för att jag vet hur det känns att bli våldtagen men jaaa, isch. det kanske inte är något att skämta om nu när jag tänker lite..

jag kollar på "mitt liv som popstjärna" ni vet med lizzie mcguier, den är perfekt att plugga till. ja för jag pluggar, skriver ett fördjupningsarbete i psykologi. samhällare som jag är så vill jag göra ett bra jobb... -.-  fick reda på det nu i helgen att samhällsflickor ibland blir kallade för samhällsfittor. känns lite hårt ;s

måste tillägga att så mycket som jag skrattade igår var länge sen (: ..och jag skrattar ganska mycket o ofta! för det sjunde är jag dra-mig-baklänges, riktigt festsugen!
elins bild ((:

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; ja det var riktigt bra! Haha ja den är inte att leka med och jag tänker på eran fina musik haha! ;) ja det får vi hoppas <3

2010-05-15 @ 17:03:19
URL: http://eelinbertilsson.blogg.se/
Postat av: michaela

<3

2010-05-15 @ 19:39:39
URL: http://michaelabrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0