så festligt

jag är bakis och känslosam. ligger o döglor på tallang, musik berör mig. till och med dålig musik en dag som den här ;p börjar bli som mamma o fäller en tår oavsett hur de låter! neej save me.

jag brukar inte vara bakis, brukar ju ta mig en "kur" innan jag går o lägger mig efter en alkoholiserad natt men det verkar som att jag glömde det när jag kom hem igår, på grund av alkoholen. ironisk huh?
men jag hade kul igår, ja det hade jag!

nu om 3 min är det tänkt att jag ska städa, sucky. sen ska jag iväg o kolla på vimmerbys bal. jag har planerat att jag ska köpa en feting glass med, typ med strössel o sådär. ja jävlar va jag vill ha det, frukost känns inte så aktuellt just nu om ni förstår vad jag menar...  sen har jag fått bett med, några jävla djur har smgit sig på mig när jag är som mest sårbar och inte märker dom. fuck them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0