rookie

shit pommes, nu har även jag, michaela brocken brock, skaffat mig en blogg, EN BLOGG! det ska då vara meningen att jag skriver om mina dagar, mina tankar och hela hans moster. vi får väl se hur mycket jag vågar avslöja. this girl has prety sick thoughts so to say. jag har i alla fall bestämt mig för att inte bli en "dagens-outfit" bloggare, finns tillräckligt av den sorten plus att jag inte har sååå intressanta kläder. dock tycker jag det är kul att titta på andras kläder, hm dubbelmoral. jaha vafan ska man skriva mer? tror jag får jobba på det här. har ju trots allt tvingat två fina människor (www.frokensvenson.blogg.se , www.emmyhaag.blogg.se ) att hjälpa mig med "designen" så vore ju tråkigt om de la ner den mödan helt i onödan. sånt utsätter jag bara mina föräldrar för ((:

kikade ner lite på min arm nu, den ser brun ut. undra om det är ljuset eller om det faktiskt är så. det är nog förmodligen ljuset, så jag ska uppleva den besvikelsen lixom. det är vädret som gör att allt är emot mig.

ska i alla fall iväg med några o tugga kinamat, GOTT SOM HELVETE! nähe, nu fick jag ett sms om att vi skulle till oskarsahmn, kanske finns kinamat där med iförsig. spännande!

oj nu kanske jag har skrivit för mycket för "första inlägget", man kanske vill verka lite ointresserad första inlägget. shit det finns så många oskrivna regler, äsch fuck'em.  har kommit på att jag använder mycket "":tecken. det är endel av mig. så ni vet. puss eller, säger man hejdå?  vafan fuck'em

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Som jag längtat, entertain me every fucking day! KÖSS

2010-05-14 @ 00:13:56
URL: http://pernillaelmerstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0