rampaah

kom till hållplatsen exakt när bussen kom, vilket ledde till en fortsatt bra dag! ett litet experiment på matten och en yppepytte liten pjäs på spanskan. softissssh som dom säger. nu var det tänkt att jag skulle plugga men neej så blev det inte riktigt, känns inte som tiden är inne så att säga.

alltså idag när jag tog bussen till plugget hamnade jag bakom en alkis. fy HELVETE, det är mardrömmen. alltså den doften är olidlig. jag kan inte förstå hur man står ut med doften själv, eller tänker dom faan va det luktar illa ute idag/i bussen/hemma. det är samma sak med skorstenar (rökare) alltså de som är riktigt inrökta, deras luktsinne måste ju vara totalt bortfräst. att de ens har mage att röra sig bland folk? blä

kom o tänka på när jag sov hos emmy en gång. vaknade på natten av att emmy gosade in sig hos mig. hon började hålla om mig o ni vet, kurra ihop sig hos en. mysigt kan många tänka men jag reagerade inte riktigt så. haha hon trodde jag var hampus. ja tack för det <3



Kommentarer
Postat av: din våldtäcksman

haha, ja vilken natt det ;) haha och bild! vilken dag det var!

2010-05-22 @ 20:16:31
URL: http://emmyhaag.blogg.se/
Postat av: michaela

många minnen med dig våldtäcksmannen <3

2010-05-22 @ 23:59:11
URL: http://michaelabrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0