omagad

idag har jag hållt på med min favoritsyssla. jag har varit i trädgården, jag har klippt gräset o pysslat. shiiiet finns det något mer tillfredställande,
ne jag tror inte det.
sucky, tur jag har mina arbeten så jag har en bra förklaring till att slippa trädgården annars hade jag avlidit. när jag skulle sätta mig med mitt arbete så visade de sig att jag glömt papprena i skolan. så satt kvar o låtsades göra andra viktiga saker, o jag fick sitta kvar. flyt! nädå jag är ganska bortskämd, jag behöver inte lyfta många fingrar här i hushållet.

kollar på wallander nu, "stefan" har tydligen dött nu. "johanna" var o kollade på honom i obduktionen, ni vet när de har ett vitt lakan över sig. hon drog av det så hon kunde se ansiktet. ärligt, jag hade nog inte kunnat hålla mig, jag hade kollat på andra saker med. får man säga så? hahah

jag har ju sparat mina naglar, dom är långa nu :) men dom är ta mig fan bara i vägen. det här med att vara tjejig är inte min grej...

vi har ingen spanska den här veckan, en skolvecka utan spanska är som en... perfekt skolvecka, ich.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0