no kidding

haha, jag skriver här ganska mycket har jag märkt såhär på sista tiden. nästan så jag tror jag är kenza och skriver varannan fem minutare, snart har jag tidsinställda inlägg också ;) men tycker faktiskt det är ganska kul, typ som att skriva dagbok. när jag var yngre hade jag en dagbok som jag döpte till Rut. nee, där blev det lite för personligt haha. boudaries!

ska berätta något som är väldigt typiskt oss los brockos. det hände idag när jag övningkörde med papps. han tyckte jag behövde öva lite dragläge. PUH!! som om jag behöver öva ^o) tänkte jag men bossen bestämmer. vi gav oss ut i skogen till några backar, han ville att jag skulle köra mycket långsamt, visst visst tänkte jag. efter några backar märkte jag att han kollade väldigt mycket i vägkanten. en parentes är att pappa älskar svampar och det är svamsäsong. jo tackafan så kollar han efter svamp :O o tro FAN att han hittade med. jag körde och "övade" och han glodde i vägkanten. STOP, SVAMP!!!! jaja jag stannar. kör igen. STOP, SVAMP!! okej.. och sådär fortsatte de. vägen var lång vill jag tillägga men mycket svamp fick han.. mamma ringde och frågade vart vi var, pappa berättade att vi övade dragläge. hmmm

nu har jag duschat och nu ska jag dra mig mot mina parenteser och kolla ishockey! tror faktiskt kanada vinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0