nattuggla

ja jag blir sällan trött på kvällarna, förutom när jag ska sova med emmy? hm hur ska man se på det egentligen, väljer att bortse. tanken var att jag skulle spendera min lördagskväll med tilda. kul! det slår aldrig fel som man säger. aldrig är överskattat i det här fallet -.-  tilda somnade runt 22 ungefär, jaha kul kväll.. känner att den var mycket givande. det värsta är att jag vet precis hur förloppet in till drömmarna ser ut för tilda. vi sätter oss framför film, med godis. när godiset är slut kan tilda koppla av lite, då lutar hon sig tillbaka. sen lägger hon sig ner, o sen lägger hon huvudet på kudden. där är det i stort sett kört. sen vaknar hon några gånger och "försöker" vara pigg vilket gör mig mer irriterad. nädåå, fick mysa med mayne o thomas istället, dom är bra!

jag snackade ju om att jag fått "bett" i förra inlägget, alltså vettifan om det är bett. det ser sjukligt ut. det ser ut som små sugmärken. wtf? 

sover naken föresten, gick in på egoinas blogg o läste att hon tänkt precis som jag. vafan gör man om det brinner o man sover naken?? inte fan hinner man leta upp tröja, eller?  spännande att leva on the edge lixom, jag fortsätter sova naken bara för att jag är så äventyrslysten ;)

now some pictures :D



tilda o jag glassade lite vid byllan eftersom vi kom ca. 100 år för tidigt :)



"klart vi ska ha kaka"



i fredags, på preem om jag vill komma ihåg rätt. får man lägga ut sånt här?



och en sista på mig, no suckymarks yet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0