mors dag.

min mamma. den bästa människan i världen, allvarligt. massa kärlek till henne <3

det var fest igår, har börjat tröttna lite sådär på fest de senaste veckorna men igår var det skoj, konstigt nog. mitt ute i skogen!  värsta dansbandshaket, hade mina fördommar men hade kul, jag erkänner! 
dansade massa bugg och kan nästan känna av träningsvärk. är det sånt man ska erkänna? ;s  shit, jag kommer aldrig lära mig stava värk, måste alltid kolla upp om det är med e eller ä... -.-  blablaa. btfw (=by the fucking way) jag kissade ute för första gången i mitt liv igår, om man bortser från de första fem åren av mitt liv.. häftigt va det! förlorade både min skirö-oskult och kissaute-oskuld, a night to remember.

jag kan nog bo på världens tråkigaste ställe. jag o pappa åkte förbi lekplatsen här i samhället.
jag: oj dom har tagit bort staketet runt gungorna.
pappa: jaa det har du rätt i!
jag: det händer verkligen mycket här...



en bild på eliten. mamma till höger. <3
ska "finslipa" några arbeten med emmy sen, jag vet att hon bara vill träffa mig egentligen ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0