mjaa vi hade iaf tur med vädret -.-

jaha, mitt andra inlägg alltså. än så länge tycker jag det går som på räls, det är nästan så jag bloggar oftare än tågen går, faktiskt. hahah jävla kul tjej, nästan så jag blir tårögd.. Kom precis in från en promenad med Tilda, hade tänkt att avansera och lägga in en bild, ja vi får väl se hur det går. Hade vattenpölar i mina dojjor, försökte vända på tanken o se det som fotbad. fan va ogutt var det enda jag tänkte..
När jag kom till mitt hus står det en nisse, en ganska snygg nisse, vid vår postlåda ( jag skrev post med å först, -.- ) . och jag såg ut som en blöt hund typ. min första tanke var att han rånade vår postlåda men vid närmare eftertanke skulle ju det vara konstigt. ifs hade de inte förvånat mig heller.. men gick fram och sa HEJ typ, jag bor här :D 

den snygga postnissen -jahaa, men då kan ju du skriva på här istället ;)
den blöta hunden -jaja visst kan jag de!
den snygga pOstnissen -vad heter du?
den blöta hunden -michaela brock, ja jag är hans (pekade på paketet) SON! HEEH dotter menar jag.

vafaan, son?!?!?  gråter mentalt typ. jaja what to do, what to do! Nu ska jag hoppa in i duschen, kaaaanske skriva lite på mitt psykologiarbete (eller inte) sen åker jag iväg mot oskarshamn med Tildan. Juste, det blev ingen kina igår, det blev plankstek på en "vanlig" restaurang med marcus o martin istället. mööösigt värre. kändes som dubbeldejt. äckligt. fan va mycket jag skriver, ska man göra det? ;s bäst jag sätter punkt.

 
evisades med att jag måste ha bild till bloggen, haha!

Kommentarer
Postat av: anna

haha, SKÖN tjej!

2010-05-14 @ 12:10:18
URL: http://annaandeersson.blogg.se/
Postat av: tilda

bra jobbat micha, haha x) fan vad glad jag ser ut då, haha

2010-05-14 @ 12:19:37
Postat av: Pernilla

Jag noterade att du skrev "påst" iallafall.. Akta så inte annemo ser det här :o

2010-05-14 @ 12:35:38
URL: http://pernillaelmerstig.blogg.se/
Postat av: anonym

höredu pernilla!!! tack för hjälpen ;))

2010-05-14 @ 12:40:40
Postat av: emelie

son! hahaha. skrattar :D:D

2010-05-14 @ 14:29:47
Postat av: vadååååå äckligggggaaaa??? ;O

2010-05-14 @ 21:36:10
Postat av: michaelää

haha bra emelie! det gillar jag :))

men ni är inte äckliga, dubbeldejt är äckligt haha!

2010-05-15 @ 00:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0