massa mys!

himla bra fredag, ännu bättre lördag, o en riktigt fin söndag.  ler :)



Vi drog och tog en riktigt fin hamburgare dagen till ära!



emmys brorsa. himla skön kille, hade jag varit lite yngre hade jag satsat
kan jag säga ;))



osså körde vi brännboll. lite fin sommarkänsla!

måste ju lägga upp några bilder från den trevliga kvällen ute i skogen med,
dock är kameran hos bertil. känns lite jobbigt, det är massa egobilder där
eftersom jag är megaego. pinsamt om hon kollar. bertil kolla inte!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha just det ja, ne jag har inte kollat på några av bilderna men kanske skulle ta och göra det (A) haha ;)

2010-05-31 @ 12:05:23
URL: http://eelinbertilsson.blogg.se/
Postat av: anna

hahahahhaa, kolla elin!

2010-05-31 @ 13:59:39
Postat av: Kate

Hoppas du får en bra måndag!

2010-05-31 @ 14:39:29
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0