kiss me kiss me kiss meeeeehh...

.. som i gina reklmen ni vet :D

jag är ju en liten tänkare så att säga. kom på att det är ett år kvar tills det är dags för mig att ta studenten, flytta, plugga nya grejer, alltså ni vet! sick, totaly sick. men totaly fun, känns som att man blir vuxen typ, totaly scary.

jag har broderat nu, så jag känner mig störd, man känner sig störd efter man brodera så börja inte brodera. det värsta är att jag tycker det är kul, faktiskt. no kidding.

idag har jag simmat 1km. helt sick, när började simma lixom? det var en kvinna i simhallen idag ( & 748 ungar) jäkla trevlig kvinna men det hör inte till saken, jag simmade om henne. ja, när fan började jag simma fortare än "andra"? det är "andra" som brukar simmar om mig, visserligen var det så idag med. en snubbe som skulle stajla, eller så tränade han bara, vad vet jag. but still jag simmar fortare än någon annan?! freaky, groovy, vad du vill :D

 för det sjunde, jag tycker det är lite naaasty när det är nissar som simmar med simglasögon bakom en. man vet ju att dem kollar, vem kollar inte?? jag brukar peta upp trosorna från röven extra mycket när jag har en sån bakom. HAHA riktigt festligt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0