godnatt

ett litet godnatt inlägg bara för att jag inte är redo för sömnen än, förhoppningsvis kommer jag bli trött på vägen genom det här igenomtänkta inlägget... hade mardröm inatt, eller säger man förra natten? det där har jag alltid tänk på. det är ju inatt för det har ju inte blivit natt än, då man inte somnat än. I alla fall i det här sammanhanget. för förra natten känns så som natten innan den natten man drömde. hmmm, det tål att tänkas på mina vänner. eller ovänner ;s

i alla fall, jag hade en mardröm natten till idag. har jag det igen så börjar jag nog gråta o spinger in till mamma.

och imorgon har jag bara en lektion, matte med päran, my loverboy. jag funderar, tro det eller ej, på att inte åka till skolan imorgon.  fast ska ändå in o simma. vi får väl se. älskar när man inte riktigt vet hur det ska bli, exciting life. punkt punkt    shit jag har glömt att skicka in psykologin, oh my. har 18 minuter på mig. HURRY!

 
vet inte riktigt vems bild det är, men fin är det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0